praca opiekun pacjenta Mielec, praca obsługa klienta Mielec, praca biurowa Mielec
- bieżąca obsługa Pacjentów - umawianie, potwierdzanie i
odwoływanie wizyt; przygotowywanie dokumentacji medycznej, przyjmowanie
płatności, aktywna propozycja umówienia wizyty lub zabiegu, - kompleksowa obsługa Pacjentów zgodnie z przyjętymi standardami Kliniki.
- sprawowanie wyjątkowej opieki nad Pacjentem, inicjatywa i zaangażowanie w sprawę Pacjenta,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów,
- nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- współpraca z Zespołem lekarzy, pielęgniarek oraz optometrystów,
- realizacja bieżących spraw biurowych, obsługa urządzeń biurowych,
- wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działalności zgodnie z poleceniem przełożonego.
Wymagania
zaangażowanie, empatia, indywidualne podejście do Pacjenta,
umiejętność posługiwania się argumentami sprzedażowymi oraz językiem korzyści,
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta mile widziane,
znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
dobra organizacja czasu pracy,
skrupulatność, obowiązkowość,
praktyczna znajomość obsługi komputera,
umiejętność pracy w zespole,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy
pracę w wiodącej sieci Klinik Okulistycznych,
interesującą i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,
możliwość poszerzania swoich kompetencji poprzez szkolenia,
pakiet medyczny
udział w wydarzeniach firmowych.
Klauzule informacyjne
Aplikuj