praca asystent Mielec, praca sekretariatt Mielec, praca obsługa klienta Mielec
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej sekretariatu
- Przygotowywanie dokumentów, informacji i prezentacji na potrzeby Dyrekcji
- Prowadzenie kalendarzy spotkań Dyrektorów
- Administrowanie korespondencją przełożonych
- Organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych i wizyt gości
- Organizowanie podróży służbowych
- Tworzenie zapotrzebowań
- Wprowadzanie danych dotyczących wyrobienia na produkcji
- Przygotowanie raportów produkcyjnych
- Administrowanie procesem inwestycyjnym
- Tworzenie
pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz
profesjonalizm w kontaktach z klientami i interesantami
Wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, ekonomiczne, filologiczne)
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobre umiejętności obsługi pakietu MS Office
Oferujemy
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem w branży lotniczej na świecie, możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego, możliwość uczestnictwa w unikalnym Scholar Program (finansowanie kosztów edukacji) oraz szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, Pracowniczy Program Emerytalny, bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Klauzule informacyjne
Aplikuj